Från mitt fönster

Små funderingar om världen innanför och utanför fönstret

Namn:
Plats: norrland, Sweden

46, gift, 2 barn, bostadsrätt, sommarstuga, fast arbete = Svensson

tisdag, december 06, 2005

Nattliga funderingar

Lustigt, jag börjar tänka i blogg-format. Ibland vaknar jag till på morgonkvisten och kan inte somna om direkt och då ligger jag och funderar på vad jag kan skriva.

Inspirationen flödar men jag har inte blivit så biten (än) att jag rusar upp och börjar skriva på studs. En liten bärbar dator under sängen skulle inte vara fel...Men där ska man inte ha några grejor enl Feng Shui, inte bra för energin! Dammråttor räknas inte hoppas jag.

Nu snöar det, härlig mjuk bomullsnö som gör hela världen ljus och vacker - hoppas att det håller på hela dagen - inga plusgrader framåt eftermiddagen, tack!