Från mitt fönster

Små funderingar om världen innanför och utanför fönstret

Namn:
Plats: norrland, Sweden

46, gift, 2 barn, bostadsrätt, sommarstuga, fast arbete = Svensson

torsdag, december 01, 2005

Lycka!

att bli läst! Jag har inte varit inne på hela dagen förrän nu och då har det tillkommit 3 hela kommentarer - fatta vilken lyckokänsla!

Måste erkänna att jag tittar in på min egen blogg titt som tätt för att kolla om nån har läst å till slut hände det - wow!

Jag syns i cyberspace. Crazy.

P.S Faktureringen fick jag fippla till själv, ingen kom och hjälpte till - som vanligt alltså. Fast jag gör det ju bäst själv.

P.S igen: jag har bara hunnit läsa en av Mamselamsens döttrars blogg ännu, hon skriver bra, precis som mamma. Men såna blir dom ju, barna, med såna mammor som oss. Min dotter har än så länge bara en skoltidning på webben, men det är helt ok för en 4:e klassare tycker jag.