Från mitt fönster

Små funderingar om världen innanför och utanför fönstret

Namn:
Plats: norrland, Sweden

46, gift, 2 barn, bostadsrätt, sommarstuga, fast arbete = Svensson

onsdag, november 23, 2005

TV-kväll

Vi såg 2 avsnitt av "Örnen" (dansk polisserie, mycket bra) och 2 avsnitt av "24".
(ibland händer det inte mycket på ett avsnitt, det är väl svårt att fylla 24 hela avsnitt med action hela tiden)(Och det skulle väl se fånigt ut om "24" innefattar bara 12 avsnitt) (men igår var det riktigt spännande)

Sen hann jag kolla in Curiosas spännande konversation på hennes blogg - 50 kommentarer! Många svåra ord var inblandade. Men jag förstod det mesta.

Jag som skulle packa. Plockade ihop det nödvändigaste och tryckte ner i väskan i morse i stället. Måste komplettera lite på lunch bara. Som vanligt. Men de har väl tandkräm i södra Sverige också om jag inte hinner.