Från mitt fönster

Små funderingar om världen innanför och utanför fönstret

Namn:
Plats: norrland, Sweden

46, gift, 2 barn, bostadsrätt, sommarstuga, fast arbete = Svensson

onsdag, november 30, 2005

Ny favvo-blogg!

Det är mycket nu...

När jag väl tog mig tid och började läsa ikapp mina favvo-bloggar hittade jag en ny:

Mamselamsens blogg, synnerligen väluppdaterad med många bilder. Lysande krönika om pepparkaksbak tillsammans med ungar. Precis som jag förstått det, det är enklare (inte godare tyvärr) att köpa färdigbakade!

Sen visade det sig att mamselamsen har två döttrar med egna bloggar som jag också måste ta mig tid att läsa, dock tidigast imorgon - jag måste bli klar med faktureringen! Vikarien jag efterlyste har inte dykt upp än..

2 Comments:

Blogger Vi på Kantarellen said...

Min man hotar med att börja blogga också. "Hela familjen bloggar"... vad sägs om det? :-)

30 november, 2005 15:50  
Blogger Annapelu said...

Mamselamsen - låter som en superduper idé, jag hoppas att ni har varsin dator!! Kul att du tittade förbi i min blogg - du va först!

Ingrid - Va roligt att du hittat hit, du är god tvåa!

Tack vare er känns det som om jag är en "riktig" bloggare. Alla 68 besök hittills har varit mina egna..Ego??

01 december, 2005 18:37  

Skicka en kommentar

<< Home