Från mitt fönster

Små funderingar om världen innanför och utanför fönstret

Namn:
Plats: norrland, Sweden

46, gift, 2 barn, bostadsrätt, sommarstuga, fast arbete = Svensson

tisdag, februari 07, 2006

Hittade en kul grej...

hos Morgondimma som hade hittat den hos Monica med yffen som hade hittat den hos nån annan....Blogg-kedje-reaktion skulle det kunna kallas.

Man googlar på sitt namn, t ex "Gunilla är" och får då fram miljoners träffar...

I mitt fall blev det så här....

X är het, het, het. Inte idag - fryser som en hund trots extra element och te...

X är utbildad på Teaterhögskolan i Stockholm. Önskar att jag vore!

X är bara en kompis. Nej, X är inte bara kompis, hon är en bästis. Åtminstone en persons bästis är jag nog...

Vackra X är före detta flickvän till en idrottstjärna: Jag var ihop med en kille som spelade fotboll i klass 6, räknas det??

X är 28 år och redan doktor. Nja, fast jag tror att jag är 28 ibland...

X är en mycket uppskattad konferencier och moderator: Skulle jag kunna vara!

X är glad: Ofta, speciellt idag!

X är ett kapitel för sig själv. JA!!

När jag googlar på både förnamn och efternamn får jag två träffar....Ingen av dem så smickrande som ovan.