Från mitt fönster

Små funderingar om världen innanför och utanför fönstret

Namn:
Plats: norrland, Sweden

46, gift, 2 barn, bostadsrätt, sommarstuga, fast arbete = Svensson

tisdag, februari 07, 2006

Fortfarande ingen...

...som vet hur man skriver ett CV?

Strunt samma, jag gjorde slag i saken igår och skickade iväg ett mail till ett potentiellt jobb. Det finns visserligen inte än, men eftersom jag har mailat och talat om att jobbet behövs i deras organisation och att jag är personen som är klippt och skuren så...

Det är nog bara en tidsfråga tills de ringer?

Nu ska jag bara försöka hitta gamla arbetsbetyg/intyg od. (om utifallatt de hör av sig alltså, man vill ju vara förberedd) Gjorde en snabbrepa imorse och kollade i alla "bra-att-ha-kvar-kartonger". Där låg de inte. Däremot blev jag förundrad över hur mycket papper man sparar till ingen nytta.