Från mitt fönster

Små funderingar om världen innanför och utanför fönstret

Namn:
Plats: norrland, Sweden

46, gift, 2 barn, bostadsrätt, sommarstuga, fast arbete = Svensson

fredag, februari 03, 2006

Glad!

Jag fick precis ett telefonsamtal från min tidigare coach. Jag skickade ett julkort men hörde aldrig av henne runt jul. Inte förrän nu hade hon kunnat kollat mailen pga datorproblem och ringde direkt för att tacka.

Världens gulligaste människa som ringer bara för att säga hur glad hon blev och för att kolla läget med mig. Jag blev förstås också jätteglad!

Tack S för att du förgyllde min dag!

Varför ringer vi inte oftare till varann bara för att höra hur vi har det och för att visa att vi bryr oss om varandra?

1 Comments:

Blogger Vonkis said...

Jag har några vänner som jag "glömmer bort" att höra av mig till. Det är inte för att jag inte bryr mig, de hamnar bara på sidan på något sätt. Ska nog adoptera din idé.

07 februari, 2006 00:06  

Skicka en kommentar

<< Home