Från mitt fönster

Små funderingar om världen innanför och utanför fönstret

Namn:
Plats: norrland, Sweden

46, gift, 2 barn, bostadsrätt, sommarstuga, fast arbete = Svensson

lördag, januari 28, 2006

Ovanor o/e olater

Jag fick några frågor från Mildamakter...

- mildamakter! hur ska jag kunna svar på detta...hmmm...

1. Morgonsuuuuur.

2. Talar mycket och fort, har alltid en åsikt om det mest, avslutar gärna andras meningar... (tränar på att sluta, har insett att det är jätteirriterande...)

3. Säger aldrig om nånting är bra, bara om nånting är dåligt. (dvs om jag inte säger nåt så är det bra, men det har inte alla fattat liksom)

4. För "på". Lite för rakt på sak. Vissa uppskattar det, andra inte. (det är nog för att jag är en drake...)

5. Tar gärna över. "lika bra att jag gör det själv så blir det gjort"

OJ OJ OJ - vilken besserwisser jag är!! Men jag är medveten om mina brister iallafall...