Från mitt fönster

Små funderingar om världen innanför och utanför fönstret

Namn:
Plats: norrland, Sweden

46, gift, 2 barn, bostadsrätt, sommarstuga, fast arbete = Svensson

torsdag, februari 02, 2006

Lyx!

I em ska jag iväg till "min" ansiktsbehandlings-gudinna!

Hon gör underverk med hyn på personer (inga namn...)som bara tvättar av sig med vanlig tvål och vatten, ibland somnar med sminket på, aldrig smörjer in sig osv. En behandling hos henne och man är mjuk som en bebisrumpa i fejan! Dessutom blir ögonbrynen lika vackra som på Audrey Hepburn även om man är född med buskiga rufsisar.

Hon är BÄST och hon är MIN! (ibland och mot betalning....)

Jag fick ett presentkort i julklapp så jag behöver inte ens betala. Dock har jag lovat mig själv att bli en bättre människa och tänker köpa alla krämer hon rekommenderar, vanlig tvål är ju inte så bra, det vet jag faktiskt.

Dagen-efter-avslappnad-med-fantastisk-hy-igen: Det bidde inköp av ansiktsrengöring, (ska användas morgon OCH kväll!) dag/natt-kräm och nåt som heter serum som ska göra underverk för torr hy...Det kostar att ligga på topp, 800 pix!

2 Comments:

Blogger Mildamakter said...

Det ÄR skönt att få skämma bort sig själv lite då och då...gör det gärna till en vana ;o)

02 februari, 2006 13:36  
Blogger Annapelu said...

Det var helt underbart! 2 timmars ompyssling, jag somnade!

Hon lurade mig att färga ögonfransarna, det är urläskigt! Jag är dörädd att pilla i ögonen...

Men det blev snyggt när det var klart, man kan tro att jag har målat mig!

03 februari, 2006 10:40  

Skicka en kommentar

<< Home