Från mitt fönster

Små funderingar om världen innanför och utanför fönstret

Namn:
Plats: norrland, Sweden

46, gift, 2 barn, bostadsrätt, sommarstuga, fast arbete = Svensson

fredag, januari 13, 2006

Tom i huvudet

Nu har hon* gått och jag är helt slut i hjärnan. Vad jobbigt det är att tänka en hel dag.

Inte ens ett glas vin känns lockande. Jag börjar nog bli sjuk.

Men vi har löjrom i frysen och en flaska champagne...Mörk chokladtryffel också. Nu känner jag mig genast lite friskare.

Sluttänkt för idag! Trevlig helg!

*revisorn

4 Comments:

Blogger Mildamakter said...

Hittade hon pengarna?..*nyfiken*

Njut av alla godsakerna du räknade upp - det är du då sannerligen värd efter en sån här vecka :o)

13 januari, 2006 16:56  
Blogger Annapelu said...

Nja, inte just dom men andra konstigheter på typ momskonton....

Vi ska dejta en stund idag också så vi får se vad hon kan ha grävt fram för andra synder....

Löjromstoasten satt som en mjuk filt över hjärnan, jag blev genast mindre trörr i huvudet!

Sen toppade vi helgen med 40-årskalas på lördag med mycket gott, då fick hjärnan sig en omgång igen fast på ett annat sätt... (karaoke!)

16 januari, 2006 09:15  
Blogger Annapelu said...

trörr....?

trött heter det visst ;-)

16 januari, 2006 09:16  
Blogger Mildamakter said...

Det låter som att du är en mycket förståndig kvinna som vet att ta hand om sig. Hurra för dig! :o)

16 januari, 2006 16:53  

Skicka en kommentar

<< Home