Från mitt fönster

Små funderingar om världen innanför och utanför fönstret

Namn:
Plats: norrland, Sweden

46, gift, 2 barn, bostadsrätt, sommarstuga, fast arbete = Svensson

torsdag, januari 12, 2006

Jag lever...

men de f¤"%#&#¤/"#&"&de 1832 kronorna är fortfarande inte återfunna.

Revisorn kommer imorrn, det är snart värt 1000 spänn i timmen att låta henne hitta dom.... (det är ju dessutom inte mina pengar;-)(varken de som är borta eller de som revisorn ska betalas med)

Jag skulle inte vilja ha mig som anställd.

2 Comments:

Blogger Annapelu said...

Verkar jag vara nonchalant...?

Det är ju som jag säger, jag skulle inte vilja ha mig som anställd!

Dock pratade jag med en annan person inom koncernen som tyckte att jag var störtlöjlig som ens bekymrade mig om diffen - korra bort bara!

p.s diffen har sjunkit till 1475 kr nu....

13 januari, 2006 10:13  
Blogger Annapelu said...

Revisorn gör ju lite annat än korrar diffar också så hon är värd sina pengar. (hon är inte så petig som man har hört att revisorer kan vara, det är det bästa!)

13 januari, 2006 10:35  

Skicka en kommentar

<< Home