Från mitt fönster

Små funderingar om världen innanför och utanför fönstret

Namn:
Plats: norrland, Sweden

46, gift, 2 barn, bostadsrätt, sommarstuga, fast arbete = Svensson

onsdag, januari 11, 2006

GÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSP

Om den här bloggen aldrig mer uppdateras beror det på att jag har gått bort av leda.

Hur kul är det att stämma av konton mot bankkonton? INTE KUL ALLS!

Varför jobbar jag med sånt? Jag ska byta jobb - jag lovar.

Nu åker jag på lunch, kanske trollas de -1832 kronorna fram under tiden jag är borta....

2 Comments:

Blogger Mildamakter said...

Lyckades det??

11 januari, 2006 21:55  
Blogger Annapelu said...

Inte än...jag har drömt om det inatt, vi hade hittat en utbetalning som inte var registrerad. Tyvärr bara en dröm!

12 januari, 2006 08:40  

Skicka en kommentar

<< Home