Från mitt fönster

Små funderingar om världen innanför och utanför fönstret

Namn:
Plats: norrland, Sweden

46, gift, 2 barn, bostadsrätt, sommarstuga, fast arbete = Svensson

fredag, december 30, 2005

Trivs

...gör jag inte, det är nåt som inte är riktigt bra.

Det känns i kroppen, på humöret.

Jag tror att det beror på jobbet. Jag är inte samma glada kuliga person, jag känner att jag stöter bort folk, blir irriterad när någon vill snacka lite. Jag har inte tid, jag har så mycket att göra, jag är stressad. Jag är inte intresserad!
Jag som älskar att vara med människor, att lära känna nya människor, jag som vill vara med när det händer grejer.

Då är det nåt fel.

Jag ska byta jobb, det blir mitt nyårslöfte för 2006.

GOTT SLUT & GOTT NYTT!

1 Comments:

Blogger Mildamakter said...

Ta din kropps signaler på allvar innan det är för sent! det kostar alltför mycket att inte göra det, tro mig...

Gott Nytt År ;o)

30 december, 2005 15:45  

Skicka en kommentar

<< Home