Från mitt fönster

Små funderingar om världen innanför och utanför fönstret

Namn:
Plats: norrland, Sweden

46, gift, 2 barn, bostadsrätt, sommarstuga, fast arbete = Svensson

onsdag, december 14, 2005

24

är slut och vilket slut sen?!

Jag tyckte att jag höll mig vaken precis hela programmet men måste ha tagit nån microslummer här och där för jag har många frågor kvar.

Hm...Efter en snabbgenomgång av videobandet i går kväll kan jag uppdatera enligt följande....

Vart tog Marwan vägen? Han föll ner från ett tak (det hade jag sett, bara glömt..)

President Keeler, dog han? Fortfarande oklart, kanske får vi veta i nästa omgång?

Nya presidenten Logan, får han vara kvar? Se ovan!

Bruden som de tog på slutet, vad hände med henne? Hon fick amnesti och försvann. (dyker säkert också upp i nästa omgång..)

Kan man verkligen slå ut en kärnvapenmissil med att spränga den utan att det blir nån skada alls på nån eller nåt? Tydligen, bara lite skador på marken och några personer. (det är ju faktiskt bara på låtsas!)

Kommer Audrey och Jack aldrig att få varann? Det återstår att se
(stackars Audrey, två karlar dör ifrån henne på samma dygn, tufft)

Som tur är spelade vi in programmet - in case of sleep - så jag måste se slutet igen, kanske får jag svar på några av mina frågor.

Jag tycker fortfarande att det var ett konstigt slut!