Från mitt fönster

Små funderingar om världen innanför och utanför fönstret

Namn:
Plats: norrland, Sweden

46, gift, 2 barn, bostadsrätt, sommarstuga, fast arbete = Svensson

måndag, december 12, 2005

Eftersom kvinnor pratar dubbelt så mycket

som män så skriver vi kanske lika mycket också? Idag iallafall, det är inte klokt vad mycket jag måste skriva av mig, men nu är det dags för lunch.

Jag funderar allvarligt på drive-thru hos Max, idag ska man inte vara ute och gå, all snö är borta och det blåser halv orkan så isen som är kvar på vägen blir riktigt polerad...

Åter på jobbet efter en stärkande lunch i trevligt sällskap. Jag har en kompis som pluggar och hon har alltid med sig nya människor, roligt med nya bekantskaper.

Igår kväll såg jag filmen "Rocksystrar" med Goldie Hawn och Susan Sarandon, den handlar om två tjejer som har ett förflutet som groupies. Nu har Susan blivit "fin dam" men Goldie är kvar i sitt gamla liv, de träffas efter 20 år osv. Den var sådär.

Nu till den stora frågan: De pratar om att de har förändrats sen sist, bl a så har Goldie nya stora bröst - har hon det på riktigt eller är det bara fejk??

Vad jag vet så har hon varit undantaget i Hollywood, enda människan med normala, ganska små bröst i världen av blonda babes med E-kupa kombinerat med trosor i storlek 34.

För övrigt var det i final i Floor filler igår. Michelle vann. Vad juryn och övriga landet såg i hennes dans överenstämmer inte med min åsikt. Hon och Ivan fick full pott i par-momentet och han skulle förstås ha vunnit hela klabbet. Det är vad jag har att säga i detta ärende. Antiklimax är ordet.