Från mitt fönster

Små funderingar om världen innanför och utanför fönstret

Namn:
Plats: norrland, Sweden

46, gift, 2 barn, bostadsrätt, sommarstuga, fast arbete = Svensson

fredag, mars 31, 2006

Jobb

Jag sökte ju ett jobb som inte finns för ca 1½ månad sen. Fick ett mail med typ "vi lägger din ansökan i högen tills vidare om ev vi skulle behöva nån i framtiden".

Suck.

Jag vill inte ge upp hoppet, nästan bättre om de hade sagt blankt nej. Tänk om jag söker och får ett annat jobb å så ringer de upp och säger att nu vill vi ha dig...

Jag ska tänka positiva tankar om mitt nuvarande arbete så blir det säkert roligare.

En positiv sak är att vi är lediga på påsklovet.......

1 Comments:

Blogger Vonkis said...

Härligt också när man får ett "Tack för visat intresse"...

31 mars, 2006 21:46  

Skicka en kommentar

<< Home