Från mitt fönster

Små funderingar om världen innanför och utanför fönstret

Namn:
Plats: norrland, Sweden

46, gift, 2 barn, bostadsrätt, sommarstuga, fast arbete = Svensson

fredag, mars 24, 2006

Konstigt!

I vår lilla stad har de klämt ihop all konst och alla utställningar i samma byggnad, tidigare fanns de utspridda på flera ställen. Detta för att spara pengar förmodar jag.

Barnen och jag åkte dit igår kväll för att titta på en konstutställning med en spännande konstnär som heter Herman Lohe. Jag åker bort i helgen så det var sista chansen för mig att se den.

Öppettider 12-16!! Inte ens kvällsöppet en enda kväll i veckan! Vill de inte att alla ska ha möjlighet att se utställningarna?? Otroligt.

Jag ska genast författa en insändare på "ordet är fritt" i ortstidningen.

Uppdat 10.35: Nu är det gjort!