Från mitt fönster

Små funderingar om världen innanför och utanför fönstret

Namn:
Plats: norrland, Sweden

46, gift, 2 barn, bostadsrätt, sommarstuga, fast arbete = Svensson

fredag, mars 17, 2006

Veckan som gick

...har gått sakta. Upp 06.30, frukost, skjutsa ungarna till skolan, jobba, lunch, hem, middag, tv/bokläsning i soffan, i säng tidigt. Precis så varje dag.
Jag har haft ont i ryggen, därför har jag inte kunnat göra nåt speciellt.

Hur trist som helst. Det är därför jag inte har bloggat, har inte haft nånting att skriva om.

Men jag var till min "ryggbrytare" igår och han knäckte till mig. Det gör ju ont, men blir bättre eftersom, så i helgen bör jag vara fit for fight igen.

Man måste träna när man har klen rygg. Det gör inte jag. Å så får man ont och kan inte träna osv... Nu SKA jag börja träna, åtminstone gå en promenad varje dag.

2 Comments:

Blogger Mildamakter said...

Skönt att höra att du är fit for fight igen, jag har saknat dig här...

18 mars, 2006 07:41  
Blogger Annapelu said...

Tack! Ryggen har "molat" lite i helgen också men det blir bättre. Måste se till att röra på mig mer, jag står på jobbet idag, sitta är ju aldrig bra.

20 mars, 2006 08:50  

Skicka en kommentar

<< Home