Från mitt fönster

Små funderingar om världen innanför och utanför fönstret

Namn:
Plats: norrland, Sweden

46, gift, 2 barn, bostadsrätt, sommarstuga, fast arbete = Svensson

måndag, mars 20, 2006

Resultatet

har kommit från testen.

Man bedöms på en skala från 1-100.
Jag är ..... ojämn, om man säger så.

Självuppfattning: 100


I topp -
Uttryckt dominans: 100 (har jag nämnt att jag är enda barnet?)
Kommunikativitet ("personens lust att prata med andra") 110!
Öppenhet: 100
Kontaktskapande: bara 93
Behov av tempo: 80
Intresse för detaljer: 78

Längst ner på skalan -

Genomtänkt: 37 (tala först och tänka sen, vad är det för fel på det?)
Planeringssinne: 27 (det är fel!)
Självkontroll: 25 ("hur kapabel personen är att kontrollera sina känslor"...)
Diplomati: 23 (hm..)
Motståndskraft:20 ("visar graden av sårbarhet och hur mycket som tas personligt")
Humörjämvikt: 10...

Upp-och-ner?? Vem? Jag??