Från mitt fönster

Små funderingar om världen innanför och utanför fönstret

Namn:
Plats: norrland, Sweden

46, gift, 2 barn, bostadsrätt, sommarstuga, fast arbete = Svensson

tisdag, juni 13, 2006

Sommarstängt!

Det är underbara +26 och solen steker från en knallblå himmel!!

Jag jobbar men det är helt ok när vädret är så här underbart, dock la ac:n av på bilen igår, det var inte lika kul....

Nu är det järnet som gäller tills semestern så jag stänger bloggen för sommaren, får se om jag återkommer i höst.

Ha en sköööööööön sommar!

1 Comments:

Blogger Mildamakter said...

Ha en riktigt häääärlig semester.
Jag har varit bara sååå lat med bloggandet, både att skriva själv och att hålla koll på andra bloggar. Jag får skärpa mig till hösten...*flinar*
kram

07 juli, 2006 16:20  

Skicka en kommentar

<< Home