Från mitt fönster

Små funderingar om världen innanför och utanför fönstret

Namn:
Plats: norrland, Sweden

46, gift, 2 barn, bostadsrätt, sommarstuga, fast arbete = Svensson

tisdag, maj 23, 2006

Hur kul som helst!

Vi förlorade bara med 5-0! Vi var skitbra! Det var så KUL!!

Vi träffades kl 18, surrade till kl 18.20, joggade lite till kl 18.30 då matchen började. (det är överskattat med träning, helt klart!) Sen sprang vi tills vi fick blodsmak. Laget vi mötte var fd innebandyspelare som slutade spela i fjol så det var en aning mer tränade än vi, men jag tror att de var chockade över att vi bjöd på så pass motstånd! HA!

Mina s k fans var där och kollade, de är portade resten av säsongen, de hade bara negativa kommentarer. Typ "du måste gå på mer", "du måste springa närmare deras mål, inte klamra dig fast på eran planhalva", " byt oftare, du orkar ju inte" osv. Inget konstruktivt alls att komma med alltså.

Som ni förstår är jag fortfarande i ett tillstånd av eufori!

Jag längtar redan till nästa vecka.