Från mitt fönster

Små funderingar om världen innanför och utanför fönstret

Namn:
Plats: norrland, Sweden

46, gift, 2 barn, bostadsrätt, sommarstuga, fast arbete = Svensson

måndag, maj 22, 2006

Cool! eller fånig?

Jag struttar runt på jobbet iförd mina nya coola Adidas grusskor, de är vita med guldsvarta detaljer, hur snygga som helst. Jag skulle vilja prova de snygga matchande benskydden (guld) också men inser att det skulle bli för svettigt.

Förmodligen löjligt också. Inomhus. På kontoret.

Jag får sån lust att springa!

2 Comments:

Blogger Mildamakter said...

Sätt dig ner och vänta tills anfallet går över, det är INTE normalt att vilja springa kära du ;o))

22 maj, 2006 22:30  
Blogger Annapelu said...

Det insåg jag igår. Det går jättebra att springa åt ett håll men sen inser man att det är lika långt tillbaka och då dör man nästan....

23 maj, 2006 10:20  

Skicka en kommentar

<< Home