Från mitt fönster

Små funderingar om världen innanför och utanför fönstret

Namn:
Plats: norrland, Sweden

46, gift, 2 barn, bostadsrätt, sommarstuga, fast arbete = Svensson

måndag, maj 22, 2006

Nu är jag här igen...

Jag har kommit ikapp hyfsat i livet/jobbet/fritiden och har börjat läsa bloggar igen och då blir jag så sugen på att skriva i min egen.........

Livet går i 190 knyck, vissa kvällar måste jag klona mig, båda ungarna har match samtidigt som jag ska vara på ett möte. (i nån idrottsförening förstås)

För att toppa detta ska jag själv börja spela fotboll i Korpen...Det är 10 år sen sist. Ska shoppa benskydd, skor, och moderiktiga fotbollsknickers på lunch, man vill ju se ut som om man vet vad man håller på med. Vad jag minns är att man måste springa mycket och det gör man ju aldrig. Men 2x20 minuter ska jag väl klara. (HA HA)

Håll tummarna är ni snälla, allt under 0-10 räknar vi som ok. Det är en trist inställning, jag vet, men laget består av 15 damer runt 40-strecket varav många aldrig har spelat fotboll så vi lägger ribban lågt.

3 Comments:

Blogger Bambi said...

Va kul att du är tillbaka!
Fast fotboll? Hm, säger jag bara..
Tycker det är kul att kolla på, men delta-*not* :-))

22 maj, 2006 16:36  
Blogger Mildamakter said...

Säger som bambi: kul att se dig igen, du har varit saknad...*ler*

22 maj, 2006 22:26  
Blogger Annapelu said...

TACK! jag lovar inte att jag ska skriva regelbundet, men ska försöka..jag har verkligen saknat bloggandet!

23 maj, 2006 10:16  

Skicka en kommentar

<< Home