Från mitt fönster

Små funderingar om världen innanför och utanför fönstret

Namn:
Plats: norrland, Sweden

46, gift, 2 barn, bostadsrätt, sommarstuga, fast arbete = Svensson

fredag, februari 10, 2006

Ont i armen....

Jag har en (dum) egenhet: jag rensar jätteofta i in-boxen men sen har jag "borttaget"-mappen som nåt slags arkiv...Fatta hur många mail det blir???

Jag har suttit (setat som en kompis från Sthlm skulle ha sagt ,-) i en kvart och har bara hunnit till C.

Jag ska ändra ordningen och ta bort de äldsta först så kanske det blir roligare...

Skulle jag inte ha gjort - hittade mail från både 2003 och 2004!!!

3 Comments:

Blogger Mildamakter said...

Va??? du är banne mig värre än vad jag är. Jag rensar borttagetmappen flera ggr/dag, däremot har jag en förfärlig massa andra mappar som jag sparar ner mailen i...*ler*

10 februari, 2006 15:50  
Blogger Annapelu said...

Pinsamt, jag vet. Har nu hunnit till sep 05 med den bakvända ordningen. Ska fortsätta på måndag. Sen - när jag har harvat igenom alla miljoners miljarder - ska jag deleta varje dag!!

Och nej, jag vägrar ta bort hela mappen, det kan vara bra att ha kvar borttagna mail ibland...

Kocko, jag vet!

10 februari, 2006 16:18  
Blogger Mildamakter said...

Jag tar inte bort alla mail, jag bara lägger dem i andra mappar, så att jag lättare (?) hittar dem ;o)

10 februari, 2006 21:58  

Skicka en kommentar

<< Home