Från mitt fönster

Små funderingar om världen innanför och utanför fönstret

Namn:
Plats: norrland, Sweden

46, gift, 2 barn, bostadsrätt, sommarstuga, fast arbete = Svensson

torsdag, februari 09, 2006

Utseende

1. hur lång är du? 176 cm
2. hur mycket väger du? Lika mycket som för en månad sen och det är i mitt tycke 5 kg för mycket...
3. hårfärg och frisyr? Mörk med rödaktiga slingor, kort,lite spretig frisyr - Exakt som Milda!!!
4. ögonfärg? Blåa
5. mest nöjd med? Mina ögon och min mun - Som Milda igen!! Är hon min bortadopterade syster??
6. minst nöjd med? Det pösiga mellanpartiet....
7. skostorlek? 39, fötterna har blivit större med åren (?)
8. glasögon? Ja
9. har du några piercingar/tatueringar? Nix, endast hål i öronen. När jag var yngre hade jag två hål i varje, men inte nu längre.

1 Comments:

Blogger Mildamakter said...

*skrattar*..vi är lika i väldigt mycket, börjar jag att förstå :o)

09 februari, 2006 13:55  

Skicka en kommentar

<< Home