Från mitt fönster

Små funderingar om världen innanför och utanför fönstret

Namn:
Plats: norrland, Sweden

46, gift, 2 barn, bostadsrätt, sommarstuga, fast arbete = Svensson

torsdag, februari 09, 2006

Jag blev tvärless

...på den svarta bakgrunden och bytte, lättare att läsa.

Med det verkar bara vara jag som läser, inga kommentarer på flera dagar :-(

Jag har iallafall ringt veckans samtal, bara för att kolla läget med en kompis som har det lite tungt just nu. Nyskild, jobbigt för/med ungarna osv. Men läget var ganska bra trots omständigheterna.

2 Comments:

Blogger Annapelu said...

Det är bra att du unnar dig en liten smygrast! Långa luncher är också att rekommendera, kanske en promenad? (ska jag säga som åker bil vart jag än ska....)

Du är så välkommen tillbaka, ta det när du får tid. :-0

10 februari, 2006 10:32  
Blogger Mildamakter said...

Det har varit strul med kommentarerna den senaste tiden. Många av de kommentarer jag har skrivit, har inte kommit fram (och inte bara på din blogg utan i hela bloggland) och inlägg försvinner från bloggarna...det är nog snökaos i snörerna också :o)

10 februari, 2006 13:05  

Skicka en kommentar

<< Home