Från mitt fönster

Små funderingar om världen innanför och utanför fönstret

Namn:
Plats: norrland, Sweden

46, gift, 2 barn, bostadsrätt, sommarstuga, fast arbete = Svensson

fredag, februari 10, 2006

Äntligen fredag!

Solen lyser, himmelen är blå å snart är det helg!!

Ikväll är det planerat för god middag med gott vin. (här hade jag skrivit en lång harang som bara försvann...okej så här stod det:)
Imorgon är inget inplanerat förutom dotterns fotbollsträning. Hoppas att stora inspirationen infinner sig för isåfall blir det både gardinbyte och garderobsstädning! (känner igen det där med städa garderober, mitt mantra!)

Igår sorterade jag 5 (!) års papper, kvar blev 3 lådor i olika kategorier - viktiga papper, reseminnen med foton, blandat, (typ grattiskort, ungarnas teckningar o d). Jag sorterade dessutom in alla fakturor från renoveringen, kan vara bra att ha när vi ska sälja lägenheten nån gång om sisådär 30 år, hoppas att man fortf får göra avdrag då ;-)

På söndag är det dags för stora sångdagen - gospel för hela slanten - det ska bli såååå roligt!

1 Comments:

Blogger Annapelu said...

Jag tror att det är solen som gör det. Att det är ljust när man åker till jobbet gör dagen så mycket lättare!

Sjunga är också bra! ;-)

13 februari, 2006 08:49  

Skicka en kommentar

<< Home