Från mitt fönster

Små funderingar om världen innanför och utanför fönstret

Namn:
Plats: norrland, Sweden

46, gift, 2 barn, bostadsrätt, sommarstuga, fast arbete = Svensson

måndag, februari 13, 2006

Halleluja!

Vi sjöng gospel från kl 9 till 17 med några korta mat- och fikapauser.

Konsert kl 18.

200 personer i en sjungande, gungande, fantastisk superduperkör!!

En äkta pastor från Chicago som sjöng så att rysningarna i nackhåren aldrig slutade, ståpäls i två timmar.

Två underbara körledare som gav järnet, hela dagen.

Underbara solister.

JAG VAKNADE MED ETT LEENDE - SJUNGA ÄR LIVET!

Bara lite ont i halsen. Men det var det värt.

3 Comments:

Blogger ......... said...

åååååhhhhhhhhh! vad kul det lät!

13 februari, 2006 10:07  
Blogger Annapelu said...

Du är så välkommen nästa år! (långt upp i norrland, en bit att åka bara ...)

Finessen med den här kördagen är att även såna som jag - körlösa - får vara med! Men till nästa år är jag nog med i en kör, jag känner så starkt för detta - det är verkligen SKITKUL!!!!

13 februari, 2006 11:00  
Blogger Mildamakter said...

Det låter nästan oanständigt härligt :o)

13 februari, 2006 12:16  

Skicka en kommentar

<< Home