Från mitt fönster

Små funderingar om världen innanför och utanför fönstret

Namn:
Plats: norrland, Sweden

46, gift, 2 barn, bostadsrätt, sommarstuga, fast arbete = Svensson

tisdag, januari 24, 2006

Sjunga...

...måste man också göra. Efter mitt besök på en gospelkonsert för några helger sedan blev jag så biten att jag har anmält mig till en kördag i början av februari.

De har skickat ut en skiva med alla sånger och noter (helt bortkastat på mig, kan inte läsa noter, möjligen se om man ska sjunga lite högre eller lägre....) som man ska lära sig utantill. Den har jag haft i bilen ett par veckor nu och kan alla sångerna. Jag har avancerat till att sjunga "min" överstämma till alt/basstämman, låter skitbra!!

Dottern skäms dock när vi åker bil för hon tycker att jag diggar för mycket.

I've got the rhytm....

1 Comments:

Blogger Mildamakter said...

Vad kul det låter, jag har alltid önskat att jag hade kunnat sjunga.
Go for it girl! :o)

24 januari, 2006 15:15  

Skicka en kommentar

<< Home