Från mitt fönster

Små funderingar om världen innanför och utanför fönstret

Namn:
Plats: norrland, Sweden

46, gift, 2 barn, bostadsrätt, sommarstuga, fast arbete = Svensson

onsdag, januari 18, 2006

Hjärnkrull

Nu brottas jag med ingående balanser i ett seriöst försök att verkligen ha allting rätt från början - nytt år, nya föresatser!

(en av diffarna i bokslutets avstämning kom nämligen från januari...revisorn frågade "har du haft samma diff flera månader i rad?" "hm....kanske det, har inte kollat så noga" - är man pinsam eller är man pinsam??)

Men nu har jag tänkt så mycket att hjärnan formligen krullar sig - jag lovar, det går inte att få ut en enda vettig tanke mer idag.

Jag går hem.

1 Comments:

Blogger Mildamakter said...

Tycker jag att du gör apselut rätt i.
Man ska inte gå ut för hårt med nya föresatser inte...*leeeer*

18 januari, 2006 18:38  

Skicka en kommentar

<< Home