Från mitt fönster

Små funderingar om världen innanför och utanför fönstret

Namn:
Plats: norrland, Sweden

46, gift, 2 barn, bostadsrätt, sommarstuga, fast arbete = Svensson

onsdag, mars 01, 2006

Jessica Folcker

... fick barn igår. Tänker sjunga i melodifestivalen på lördag.

Visst, det är klart att det går att sjunga fastän man är nyförlöst, men är det inte risk för att det sammanfaller med den dagen när mjölken rinner till och man bara har ont och gråter hela tiden??

Det gör sig nog inte så bra i tv.

1 Comments:

Blogger Bambi said...

Kändisar måste ha en annan sort kropp+ huvud än alla andra kvinnor

Herregud, stå på en scen och sjunga?? Jag tillbringade 2 veckor sittade på en badring, nåt annat sätt att sitta på var uteslutet!

Hade ngn tagit min badring hade jag mördat! Tredje dagen har jag med bestämthet för mig var fruktansvärd....

01 mars, 2006 14:35  

Skicka en kommentar

<< Home